Web Analytics
Салтівське депо зруйноване та знеструмлене — директор | MediaPort

Територія Салтівського трамвайного депо у Харкові зруйнована та знеструмлена. Стан цеху не дозволяє запустити транспорт, коли з’явиться електрика.

Про стан Салтівського депо розповів його директор Владислав Приймак в інтерв’ю виданню «Редпост», повідомляє пресслужба Харківської міськради.

За словами Приймака, наразі у депо немає води та електрики, обірвано контактну мережу. Вціліли близько 20 трамвайних вагонів трамваїв, і їх треба забрати, бо самі вони виїхати не зможуть.

Загалом від російських обстрілів знищено близько 60 вагонів. Приблизно стільки ж — пошкоджені: після обстеження може виявитися, що частина також непридатна для використання.

Зі 150 турецьких автобусів Karsan, які стояли в депо, три знищені повністю, 120 — пошкоджені, частину також неможливо відновити.

Як нагадав Приймак, до війни в депо готували два спеціальні майданчики для нових автобусів: розпланували територію, розпочали земляні роботи. Але зараз колектив переносить виробництво до інших підприємств, вивозячи із Салтівського депо те, що вціліло.

Фото: redpost.com.ua
Фото: redpost.com.ua

Директор розповів, депо обстрілювали «Градами», мінометами й авіабомбами. Найбільше пошкоджень було в перші два тижні війни, але обстріли тривали й далі.

«То там, то там прилетить. Ось дах, наприклад, проломило десь на початку травня. До цього будівля стояла просто без скла, а потім сталося таке. У такому стані перебуває практично весь цех», — розповів Владислав Приймак.

Раритетний вагон серії ХА, збудований у 1930-ті роки минулого століття, вцілів. Наразі вирішують, як його вивезти.

«Сподіваюся, що він не стане просто пам’ятником, а продовжуватиме їздити містом і радувати нас», — зазначає директор депо.


Міський голова Ігор Терехов запевняв, що відмовлятися від трамваїв у Харкові не планують: вони залишаться «в тому обсязі, що необхідний». Наприкінці травня знову відкрили низку маршрутів — поки в скороченому режимі.

Водночас на деяких вулицях розпочали знімати рейки: спочатку — на Весніна, пізніше — на Мироносицькій. Противники цих дій піддали міськраду критиці. У мерії відповіли, що готуються до раніше запланованої реконструкції.