Ей, йобці!

Наша дочка Софія, 2р. 9м. 

–        
Софійка,
ти була в цирку?

–        
Так.
( очі опустила вниз і соромиться)

–        
А що
тобі найбільше сподобалось?

–        
Я!

 
Бабуся просить:

–        
Софійка,
розкажи мені, будь ласка, що там в цирку було цікавого.

–        
Нууу…
спочатку було багато світла, а потім зразу прийшов лев…

Лежить на дивані
між татом і мамою. Звертаючись до тата:

–        
Ой,
ой, ой… яке в тебе вушко ( гладить ручкою вухо)

–        
Ой,
ой, ой .. яке коротке волосся (гладить ручкою волосся, а тато тихо мліє ))) )
це тому що ти – хлопчик..

Повертається до мене:

–        
а в
тебе довге  ( також гладить)

–        
А я
хто? – питаю ( хочу почути логічне „ А ти – дівчинка”)

–        
А ти
– мама …

Тато вчить:

–        
Софієчка,
я – хлопчик, а мама – дівчинка, а бабуся…

Не встигає продовжити, бо дитина летить до бабусі з криком „Ти хто?”. Через
дві хвилини прибігає: „А бабуся – собака!”

Я регочу і випадаю з виховного процесу, а тато мужньо продовжує: „Софієчка,
є тварини і є люди. Собака – це тварина, а ми люди. Мама людина, тато людина,
бабуся – людина. Всі ми – люди.”  Манюня не витримує: „ Я тоже – Люда!”

–        
Хороша
в нас бабуся!

–        
А чим
така хороша?

–        
Не
п’є, не курить…

Ще десь півроку тому, коли тільки почала складати довгі речення.

Приходжу з роботи. Підбігає, цілує і просить;

–        
Дай
мені йоблик!

–        
!!!

–        
Дай
мені йоблик!

Дивлюся на бабусю з німим запитанням. Та, зітхнувши:

– Це бублик.. і якщо вона ще раз попросить його в мене на вулиці, я не
зможу з нею вийти гуляти.

Іде біля
під’їзду. Доросла компанія п’є пиво і курить. На весь двір:

–        
А
великі йобці курять.

–        
Тссс,
дома розкажеш.

–        
А
великі йобці курять. (ще голосніше)

В принципі, вона навчиться говорити „хлопці”, але ж яка інтуїція!