Web Analytics
«30 днів на велосипеді»: Харків приєднається до всесвітньої акції | MediaPort

Учасники мають проїжджати на велосипеді якнайменше 1 кілометр щодня протягом місяця. Бажаючих взяти участь просять зареєструватися і придбати флаєри з емблемою акції. Частину коштів від продажу обіцяють передати благодійникам.

Акцію «30 days of biking» («30 днів на велосипеді») у 2010 році започаткували велолюбителі з американського міста Міннеаполіс. Згодом до їх ініціативи приєдналися близько 40 стран. Україна бере участь вп’яте.

«Головна ідея — кататися на велосипеді кожен день і ділитися своїми пригодами онлайн, — розповідають організатори на сторінці акції в Facebook. — Робиться це дуже просто! Учасник акції дає публічної обіцянку проїжджати (пробігати) якнайменше 1 кілометр щодня, без вихідних, в будь-яку погоду і в будь-якому настрої, протягом всього квітня».

Акція проводиться щороку з 1 до 30 квітня. Всі учасники прилаштовують на переднє колесо флаєр з емблемою «30 days of biking»: його можна придбати, роздрукувати самостійно або, якщо залишився з минулого року, взяти старий.

Бажаючі також діляться своїми результатами (фото, відео або розповідями) в соціальних мережах з хештегами #30daysofbiking, #30daysofbikingUA, #30днейнавелосіпеде, #30днівнавелосіпеді.

Фото: 30dob.ua
Фото: 30dob.ua

Реєстрація вже відкрита на офіційному сайті «30 days of biking» і в окремій онлайн-формі для Харкова, Києва, Одеси і Дніпра. В анкеті також вказано адреси магазинів, де можна придбати стартові пакети: флаєри та світловідбиваючі стрічки. Їх вартість — 30 гривень. Частину коштів від продажу організатори обіціють передати благодійному фонду «Волонтери: дорослі — дітям».

У Харкові учасники зустрічаються 30 березня о 12.30 біля велоцентра на Білгородському шосе, 1.

«Зустрінемося з учасниками минулого сезону і з тими, хто приєднався до акції вперше, поділимося враженнями першого дня, обговоримо плани та ідеї на велосезон-2019, організовано проїдемо по місту», — говорять організатори.

Читайте MediaPort у Telegram