Web Analytics
У «Київстар» повідомили про відновлення голосового зв’язку | MediaPort

Послугу домашнього інтернету відновили на 93%.

Про це повідомила пресслужба компанії «Київстар».

«Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу. Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%», — йдеться у дописі.

Зазначається, що в деяких населених пунктах ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, їх усувають. 

«Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей», — зауважили в компанії.

Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, радять:

  •  перезавантажити телефон;
  •  увімкнути та вимкнути «авіарежим».

Компенсації для абонентів, які не мали зв’язку, обіцяють після того, як мережа стабільно запрацює.

Збій у роботі «Київстар» стався 12 грудня через хакерську атаку. Абоненти не мають зв’язку та доступу в інтернет. У компанії заявили, що абонентська інформація та персональні дані — у безпеці. Відповідальність за кібератаку взяло одне з російських угрупувань, діяльність якого пов’язують із головним управлінням генштабу збройних сил рф (колишнє гру).

Фото на головній (ілюстративне): Facebook/«Київстар»