У «Київстар» повідомили про відновлення голосового зв’язку
Послугу домашнього інтернету відновили на 93%.
Про це повідомила пресслужба компанії «Київстар».
«Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу. Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%», — йдеться у дописі.
Зазначається, що в деяких населених пунктах ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, їх усувають.
«Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей», — зауважили в компанії.
Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, радять:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Компенсації для абонентів, які не мали зв’язку, обіцяють після того, як мережа стабільно запрацює.
Збій у роботі «Київстар» стався 12 грудня через хакерську атаку. Абоненти не мають зв’язку та доступу в інтернет. У компанії заявили, що абонентська інформація та персональні дані — у безпеці. Відповідальність за кібератаку взяло одне з російських угрупувань, діяльність якого пов’язують із головним управлінням генштабу збройних сил рф (колишнє гру).
Фото на головній (ілюстративне): Facebook/«Київстар»