У Харкові відновило роботу «Інватаксі»
З 21 серпня в Харкові відновила роботу транспортна соціальна послуга «Інватаксі». У мерії нагадують умови реєстрації та основні правила.
Про це повідомили в Департаменті соціальної політики Харківської міськради.
«Послуга надається тільки особам з інвалідністю I та II груп з ураженням опорно-рухового апарату, які пересуваються на колісних кріслах, зареєстрованих в Управлінні з соціальних питань Департаменту соцполітики», — йдеться в повідомленні.
В умовах війни скористатися «Інватаксі» можна в межах Харкова — до медичних, соціальних і реабілітаційних закладів, адміністративних установ, залізничних та автовокзалів.
«Інватаксі» працює за принципом звичайного таксі: від під’їзду будинку до місця призначення. Пасажирів перевозять спеціалізованими автомобілями з підйомниками. Послуга — безкоштовна.
Диспетчер приймає замовлення за телефоном (067) 572 31 05: щодня з 9:00 до 15:00 (перерва — з 12:00 до 12:45), крім вихідних.
Департамент соцполітики нагадує основні правила роботи «Інватаксі»:
- Кожен клієнт на місяць може скористатися послугою до шести разів (від одного об’єкта до іншого без додаткових заїздів).
- Невикористані поїздки на інший місяць не переносяться та іншим людям не передаються.
- Заявки на кожну поїздку треба подавати за телефоном диспетчерської служби не менш ніж за дві доби до запланованої поїздки. Екстрені заявки можна виконати за наявності вільного часу в графіку, або якщо вони збігаються з іншими маршрутами.
- Про скасування заявки треба повідомити не пізніше ніж за дві години до призначеного часу.
- У разі відмови від поїздки після подачі автомобіля поїздка вважається використаною.
- Клієнт має очікувати авто у призначений час на вулиці в зазначеному місці.
- В обов’язки водія не входить надання допомоги клієнту при пересуванні вулицею або будівлями.
- Можна перевозити вантаж вагою не більш як 20 кг і габаритами не більш ніж 50х50х50 см.
- За потреби клієнта можуть супроводжувати не більше двох асистентів.
Відповідає за надання послуги відділ розвитку соціальних послуг Управління з соціальних питань Департаменту соцполітики. Він працює за адресою: Харків, вул. Валентинівська, 23-Г, каб. 51, e-mail: [email protected]. Прийомні дні — вівторок, з 9:00 до 15:00.
Для реєстрації клієнта потрібно надати:
- заяву;
- копію паспорта — у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про місце реєстрації) або пластикової картки (лицьового та зворотного боку);
- копію довідки з номером облікової картки платника податків заявника (для власників паспортів-книжок);
- довідки медико-соціальної експертної комісії (медичного висновку — для дітей з інвалідністю);
- копію індивідуальної програми реабілітації або висновку лікувально-консультативної комісії (для тих, у кого група інвалідності встановлена до 1 січня 2007 року як безстрокова), де є показання для забезпечення колісним кріслом.
Під час реєстрації треба мати оригінали вищевказаних документів.
У Харкові запрацював регіональний центр соціально-психологічної допомоги. До нього запрошують родини з дітьми — місцевих жителів і переселенців.