Web Analytics
У Харкові пропонують перейменувати ще три станції метро | MediaPort

Ще 49 топонімів пропонують змінити в Харкові за законом про деколонізацію.

Про це повідомили в Харківській обладміністрації.

«Близько пів сотні назв у місті, які підпадають під дію закону «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні та деколонізації топонімії», будуть перейменовані. До обговорення та консультування запрошуються громадяни, громадські організації та об’єднання, а також інші зацікавлені сторони», — йдеться в повідомленні.

Обговорення проводять в електронній формі. Пропозиції та зауваження приймають до 18 липня.

  • Електронна адреса для подання пропозицій — [email protected].
  • Консультації можна отримати за електронною адресою [email protected] або за телефоном (066) 837 54 87.

Результати обіцяють згодом оприлюднити на сайті Харківської ОВА.

Загалом планується змінити назви 46 вулиць і трьох станцій метро.

  • «Проспект Гагаріна» — «Левада»;
  • «Героїв праці» — «Салтівська» або «Героїв України»;
  • «Завод імені Малишева» — «Танковий завод».

З-поміж 46 вулиць у списку — Лермонтова, Єсеніна, Достоєвського, Рибалка, Малишева, Грицевця та інші.

  • Вулицю Дружби народів пропонують перейменувати на Соборності України або на честь Олександра Клушина, добровольця роти «Східний корпус».
  • Вулицю Героїв Праці — на вулицю Нескорених або Симона Петлюри.
  • Проспекту Гагаріна запропонували повернути історичну назву — Зміївський.

Пропозиції щодо зміни назв прокоментувала начальниця Північно-Східного відділу Українського інституту національної пам’яті Марія Тахтаулова.

«Процес деколонізації символічно простору підходить до завершення. Залишилася головна інтрига — Харків. Робоча група при Харківській ОВА опрацювала пропозиції, що надійшли, а також запропонувала і своє бачення для тих чи інших назв», — написала вона у Facebook.

Тахтаулова також звернула увагу: голова ОВА має повноваження змінювати лише ті назви, які відповідають вказаним у законі про деколонізацію критеріям.

Чільне фото: Telegram/Харківський метрополітен