Web Analytics
У харківському метро — новий гендиректор: що про нього відомо | MediaPort

Керівником харківського метрополітену став Андрій Гармаш. Раніше він був першим заступником генерального директора.

Про зміни у керівництві 7 грудня повідомили у пресслужбі КП «Харківський метрополітен».

«Андрія Гармаша призначено генеральним директором КП «Харківський метрополітен». Відповідне розпорядження підписав Харківський міський голова Ігор Терехов», — йдеться у повідомленні на сторінці підприємсьва у Facebook.

Гармаша призначили за контрактом на один рік із 7 грудня.

Харківський метрополітен очолив Андрій Гармаш Андрія Гармаша призначено генеральним директором КП «Харківський…

Опубликовано Харківський метрополітен Вторник, 7 декабря 2021 г.



У біографії нового гендиректора зазначається, що у 1998 році він закінчив Харківську державну академію міського господарства. Його спеціальність — «Електропостачання та електрозбереження», кваліфікація — інженер-електрик.

Андрій Гармаш працював на різних посадах у енергопостачальних компаніях Харкова та області, зокрема першим заступником технічного директора АТ «Харківобленерго», головним інженером «Харківенергозбуту». Пізніше став першим заступником генерального директора метрополітену.

У декларації Гармаша вказано, що в нього є дружина і троє дітей: двоє синів і дочка. Новий гендиректор має будинок, дві квартири та гараж, декілька земельних ділянок — у Харкові та в Липцях, а також два нежитлові приміщення у Балаклії.

Родина має чотири автомобілі, два причепи та два квадроцикли.

Гармаш повідомив, що зберігає готівкою 2 млн грн, 100 тис. євро і 50 тис. доларів, на банківських рахунках — близько 140 тис. грн і майже 12 тис. євро.

Андрій Гармаш. Фото: скріншот сюжету «АТН», 2016 рік
Андрій Гармаш. Фото: скріншот сюжету «АТН», 2016 рік

Попереднього директора метро В’ячеслава Стаматіна звільнили наприкінці листопада.

«Він мав мужність зрозуміти, що метрополітену потрібен новий керівник, який займеться багатьма речами, спрямованими на стабільну роботу, розвиток метрополітену. І я впевнений, що новий керівник впорається», — сказав тоді Харківський міський голова Ігор Терехов.

Ситуацію у підземці мерія називає «нормальною і стабільною», проте визнає: пасажирів під час карантину поменшало. Якщо раніше було 1-1,2 млн на день, то зараз у середньому — 450 тис. Місто надає підприємству фінансову допомогу. Водночас вартість проїзду поки підвищувати не планують. 

В’ячеслав Стаматін очолював метрополітен з 2014 року.

Фото на головній: Харківський метрополітен