Терехов назвав потреби Харкова у транспорті
Харкову не вистачає трамваїв, щоб відновити усі маршрути, також суттєво пошкоджена мережа.
Про це на пресконференції 11 жовтня повідомив міський голова Ігор Терехов.
«Ми працюємо над тим, щоб відновити усі маршрути. Потреба у трамваях — 80 вагонів, 135 було пошкоджено. На маршрутах кожного дня — 65. На деяких ділянках ми змушені замінити трамвайні маршрути автобусами», — зазначив мер.
Треба відбудовувати електропідстанції та контактну мережу, яка має «колосальні руйнування», сказав міський голова.
«Важливе питання — на жаль, рейки. Це дуже дорого коштує. Крім того, треба шукати виробників. Але ми працюємо. Не зважаючи на всі руйнації, колапсу транспортного немає», — сказав Терехов.
Нові поїзди для метро
Триває тендер на виготовлення 8 потягів для харківського метрополітену. За словами Терехова, за закупівлю вартістю 45 млн євро змагаються Skoda, Крюківський вагонобудівний завод та інші компанії. Термін постачання — 2,5 роки.
До кінця року мають оголосити і тендер на 17 нових вагонів. Новий рухомий склад планують використовувати відразу після отримання.
«Не обов’язково це для нових станцій, нічого чекати не будемо», — сказав Терехов.
Час роботи та інтервали руху в метрополітені найближчим часом не зміняться.
«Ми б раді були сьогодні зробити більшу інтенсивність, але на все це потрібен рухомий склад метрополітену. І сьогодні ми домовились з Польщею, з нашим містом-побратимом Варшавою, де дають нам ще два потяги. І ми привеземо їх», — розповів мер.
Строки їх доставки він не вказав.
Безкоштовний проїзд поки залишається
Коли саме у Харкові повернуться до оплати проїзду в громадському транспорті, міський голова не відповідає. Але це питання набуло нової актуальності, оскільки держава може забрати податки від військових у місцевих бюджетів, місту доведеться економити.
«Коли я буду мати бачення державного бюджету з усіма субвенціями, які будуть надходити до міста Харкова, коли я матиму бюджет міста, я зможу сказати, коли повернемо платний проїзд», — сказав Терехов.
За його інформацією, утримання громадського транспорту (трамваїв, тролейбусів, метрополітену) обходиться місту у 171 млн грн щомісяця.
«Це оплата за електропостачання, заробітна плата, технічне обслуговування. Так, це навантаження, коли в нас забирають кошти з ПДФО. Хочу сказати, що такий бюджет важкий», — зазначив міський голова.
У Харкові до кінця листопада обмежили проїзд вулицею біля ринку «Барабашово».