Харківська ОВА скасувала тендер на інформаційні послуги на 2 млн грн
Харківська обладміністрація скасувала тендер на висвітлення своєї роботи через ЗМІ. Водночас оголосила конкурс на виготовлення бюлетеня «Харківщина — це Україна».
Про це повідомили 19 липня у Харківській обладміністрації.
«Харківська ОВА скасувала тендер щодо висвітлення діяльності через засоби масової інформації на суму 2 млн грн. При завантаженні тендерної документації та технічного завдання була допущена помилка», — йдеться у повідомленні.
ХОВА: Тендер щодо інформаційних послуг на 2 млн сьогодні скасовано ХОВА скасувала тендер щодо висвітлення діяльності…
Опубликовано Харківська обласна військова адміністрація Среда, 19 июля 2023 г.
За інформацією електронної системи Prozorro, тендер оголосили 17 липня.
Замовлялася одна послуга: «Висвітлення діяльності обласної військової адміністрації через засоби масової інформації — в онлайн-медіа (вебсайтах/інтернет-ресурсах/вебпорталах тощо) згідно ДК 021:2015:79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги».
Кінцевий термін надання послуги — 31 грудня 2023 року.
Разом із тим, зазначають в ОВА, оголошений тендер на виготовлення інформаційного бюлетеня «Харківщина — це України». Його мають розповсюджувати безкоштовно на деокупованих територіях області. Загальна сума — 690 тис грн.
Очікується, що бюлетень має сповіщати жителів деокупованих і прифронтових територій про відновлення Харківщини, роботу органів державної влади та події місцевого, обласного, загальнодержавного та міжнародного значення.
Також — на вимогу Міністерства інформаційної політики та РНБО — протидіяти дезінформації щодо бойових дій, влади, ЗСУ тощо.
«Потреба інформувати через друковану продукцію виникає внаслідок нестабільного електропостачання, перебоїв в роботі мобільного зв’язку, Інтернету, телебачення й радіо, а також на численні прохання жителів деокупованих територій старшого віку», — стверджують в ОВА.
Аналітик громадської організації «Харківський антикорупційний центр» Євген Лісічкін розповідав в інтерв’ю «МедіаПорту», що закупівлі на Харківщині — «стриманіші», але й недостатньо прозорі. Як приклад він наводив витрачені минулоріч Харківською ОВА 10 млн грн на послуги з піару та соціологічне дослідження.
Фото на головній: Facebook/Харківська ОВА