Web Analytics

У харківському метро в тестовому режимі запустили систему E-ticket

Систему єдиного електронного квитка в підземці тестуватимуть до півтора місяців. Коли тестування завершиться, метрополітен почне поступово відмовлятися від проїзних карток старого зразку.

Про впровадження єдиних електронних квитків у метро розповів сьогодні на сесії Харківської міськради заступник міського голови Євген Водовозов.

«Позавчора увечері ми завершили процедуру встановлення валідаторів в тестовому режимі на всіх 30 станціях метрополітену. Сьогодні електронним квитком можна скористатися на всьому електротранспорті — як наземному, так і підземному. Ми орієнтуємося, що будемо тестувати систему від місяця до півтора до включення її в постійному режимі, й опісля цього оголосимо про припинення поповнення карток старого типу метрополітену, щоб повністю поступово переходити на нові. Це дає можливість оцінити комплексно перевезення в місті, коли картки запрацюють єдиною системою», — сказав Водовозов.

Фото: city.kharkov.ua

Після цього думатимуть, яким чином впроваджувати динамічні тарифи на проїзд у міському транспорті, на яких наполягали представники громадськості. «Не можна сьогодні казати, на 10 поїздок, на 30 або по годинах», — пояснив віце-мер.

За словами міського голови Геннадія Кернеса, впровадження системи E-ticket у маршутках ще обговорюється.

«Ми ведемо перемовини і з представниками автобусних підприємств, щоб теж встановити в них валідатори», — сказав мер.

За інформацією «МедіаПорта», сьогодні вранці на станції метро «Студентська» обладнання E-ticket не було. Водовозов сказав, що йому доповідали, що є, а інформацію кореспондента перевірять. 

«За півтори місяці ми маємо всі наші недоліки, дрібниці усунити. Ми збираємося цього тижня зрозуміти процедуру кінцеву, і, грубо кажучи, з травня почати видавати картки пільговикам, щоб система вже працювала повністю, — сказав Водовозов. — Ми не припиняємо поповнення старих карток метрополітену, ті, хто не хочуть ще, хвилюються, але я рекомендую всім потрохи переходити... Рано чи пізно турнікети припинять їх приймати».

Систему єдиного квитка для електричного транспорту E-ticket презентували в Харкові в листопаді 2017 року. У мерії планували, що E-ticket стане основною формою оплати проїзду у всіх видах електротранспорту, а паперові квитки залишаться тільки для разових поїздок. 1 грудня 2017-го систему запустили в трамваях і тролейбусах. Планувалося, що метрополітен підключиться до E-ticket з 1 січня 2018 року. Однак терміни неодноразово переносили.

Впровадити динамічні тарифи пропонували представники громадських організацій, які оскаржують у суді чергове підвищення тарифів на проїзд у міському електротранспорті. 

Читайте MediaPort в Telegram