Web Analytics

Тариф у 5 грн «вбивчий» для підприємства — директор харківського метро

Керівництво підземки вважає, що навіть підвищений тариф у 8 грн не покриває всі видатки, та називає попередній тариф у 5 гривень «вбивством підприємства».

Ситуацію з підвищенням тарифу на проїзд прокоментував генеральний директор КП «Харківський метрополітен» В'ячеслав Стаматін, повідомляє прес-служба Харківської міськради.

Керівник підприємства вважає, що навіть підвищений тариф у 8 грн не покриває всі видатки метрополітену.

«Для нас тариф в 5 грн — це фактично вбивство підприємства. При поверненні до колишньої вартості інтервал руху поїздів становитиме від 10 до 11 хвилин і далі буде збільшуватися. Це обумовлено тим, що необхідно забезпечити безпечну роботу метрополітену. На сьогоднішній день собівартість витрат підприємства не покриває навіть тариф в 8 грн. Ця сума не включає в себе всі види робіт, а тільки ті, які необхідні для того, щоб метрополітен існував і перевезення пасажирів було безпечним», — пояснив Стаматін.

Крім ремонту і техобслуговування рухомого складу, до складу тарифу входять заробітна плата та комунальні витрати, нагадав він.

Стаматін також додав, що метрополітен — соціальний вид транспорту, який не працює на прибуток.

Фото: city.kharkov.ua

Виконком Харківської міськради 6 лютого підвищив вартість проїзду в метро до 8 грн, у трамваях і тролейбусах — до 6 грн. За скаргою громадської організації «Харківський антикорупційний центр» суд призупинив дію рішень виконкому, однак 20 лютого виконком затвердив їх у новій редакції. Наразі пасажирів перевозять за підвищеними тарифами. Представники «ХАЦ» знову звернулися до суду: вимагають вжити заходів щодо виконання ухвал суду. Крім того, прокуратура відкрила кримінальне провадження.

Читайте MediaPort у Telegram